OVER HET SOWHAT PAKKET

De SOwhAt! producten

Dat wil dus ook zeggen dat de implementatie van SOwhAt! binnen elke gemeente wordt verzorgd. We implementeren SOwhAt! binnen scholen, verzorgen de communicatie (voor, tijdens en na de spelles) en houden zo de lokale samenwerking actief.

Spelles in de klas

SOwhAt! de Game

Samenwerking regionale partners

Productmanagement

spelles

Spelles

  • Het dient als gespreks-opener in de klas
  • De focus ligt op het gevoelsaspect van seksualiteit. 
  • Een interactief improvisatiestuk dat gespeeld wordt door 2 acteurs als “gastdocenten”
  • Seksualiteit bespreek-baar(der) te maken in de klas
game

SOwhAt! de Game

  • De game vertelt het verhaal van twee vriendengroepen en de situaties die daartussen ontstaan
  • Herkenbare situaties, interactieve microgames, kennisvragen
  • Organisaties kunnen spelenderwijs en laagdrempelig leren zonder de nodige ernst te verliezen
  • Mogelijkheid om in te spelen op actualiteit met add-ons (bv. sexting)
  • Meetsysteem, meet anoniem data van gebruikers. Deze inzichten kunnen gedeeld worden met scholen, organisaties, gemeenten
  • Links vanuit game naar andere betrouwbare sites zoals Sense en GGD
samenwerking

Regionale samenwerking

  • Draagvlak creëren en de huidige (lokale en regionale) initiatieven te verbinden en te versterken. 
  • Door krachten te bundelen toewerken naar een structureel integraal (les)aanbod dat is afgestemd op de behoefte van jongeren, scholen en organisaties.
pakket-productmanagement

Productmanagement

SOwhAt! is een totaalpakket. Dat wil dus ook zeggen dat de implementatie van SOwhAt! binnen elke gemeente wordt verzorgd. En daar dient het onderdeel ‘productmanagement’ voor.

  • Implementatie ‘SOwhAt!’ binnen gemeente en scholen;
  • Nazorg: communicatie op scholen (voor, tijdens, na spelles) in de vorm van een ‘lokale campagne’;
  • De sterke lokale samenwerking actief houden.

Speciaal voor:

Scholen

scholen

Organisaties

organisaties

Gemeenten

gemeenten